سایت ها

  • ۰
  • ۰

پورتال سازمانی چیست؟

سازمان‌ها‌ برای انجام فرایندهای سازمانی خود نیاز به یافتن شیوه‌هایی برای استاندارد کردن آنها دارند. این استانداردسازی تنها منوط به یکپارچه‌سازی و یک‌شکل کردن تجربیات کاربران در دپارتمان‌های مختلف سازمان نمی‌شود بلکه یکپارچه‌سازی و منسجم کردن تمام جریان‌های اطلاعاتی میان بخش‌ها را در بر می‌گیرد. چارچوبی که برای رسیدن به این هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد پورتال سازمانی یا Enterprise Portal نامیده می‌شود. جمع‌آوری، تجمیع و شخصی‌سازی داده‌های درخواستی با استفاده‌ از زیرپورتال‌های یک پورتال سازمانی صورت می‌پذیرد.

 

شرکت دانش بنیان نیافام به عنوان اولین و تنها شرکت ایرانی، نرم‌افزار پورتال سازمانی هوشمند خود را با نام تجاری ™Esprit Portal (اسپریت پورتال) بواسطۀ تجربیات مدیران نیافام و تحقیق و توسعۀ هدفمند، جهت استفادۀ سازمان‌های در سطح Enterprise  توسعه داده‌است. هدف شرکت نیافام از توسعۀ نرم‌افزار ™Esprit Portal (اسپریت پورتال) ارائه برترین تجربه کاربری و قابلیت‌های هوشمند در سطحی رفیع‌تر از پورتال‌های سازمانی موجود است. ویژگی‌های نوین و منحصربفرد اسپریت پورتال، از چشمان نکته‌سنج مسئولین دور نماند و این محصول رسماً مزیّن به عنوان یک سیستم پورتال سازمانی دانش بنیان شده‌است.

 

http://hb15.blogs.rice.edu/%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

  • ۹۹/۰۳/۲۴
  • ali alibaba

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی